Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







zondag 16 december 2012

Na de zomervakantie - Halloween - Sinterklaas 2013

Een tijdje niets op mijn blog kunnen zetten omdat ik een nieuwe telefoon kreeg waardoor ik oude foto's en gegevens van mijn oude telefoon op moest schonen en over moest zetten op mijn nieuwe telefoon wat veel tijd kostte.
En inmiddels ben ik er achter hoe ik weer foto's op mijn laptop kan zetten vanaf mijn nieuwe telefoon, dus hierbij...

 Na de zomervakantie ben ik begonnen met een Sinterklaas quiltje uit het Quiltnieuws van september. Ik ben een heel eind gekomen, maar helaas niet af gekregen, dus volgend jaar weer verder...

Voor Halloween ontving ik uit Noorwegen van mijn penvriendin een Halloween kaart. Bij mijn brief aan haar had ik een mini quiltje van een zwarte kat bijgesloten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten