Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







zondag 16 december 2012

Kerst vilt tasje

In het laatste Quiltnieuws las ik over een nieuw patchwork&quilt atelier in Culemborg. Gelijk maar even langs gereden. Zie www.fatquarters.nl. Daar zag ik een schattig kerst vilt tasje, zie http://atelierfatquarters.blogspot.nl/2012/11/geschenken-tasje-voor-de-kerst.html. Die heb ik gelijk nagemaakt en is inmiddels al op de post naar mijn penvriendin in Noorwegen voor haar verjaardag deze maand.
Bij de mooie lap vilt kreeg je een patroontje: kersthanger met borduurtje, zie http://atelierfatquarters.blogspot.nl/2012/11/kerst-hangertjes.html, daar ben ik er gelijk een aantal van gaan maken, leuk en lekker makkelijk op de bank. Deze wil ik aan een bepaald aantal mensen sturen als kerstgroet. Foto's volgen nog, wil het nog graag een beetje als verrassing houden....




1 opmerking:

  1. en zo'n schitterend tasje hangt ook hier te pronken, ben er heel erg blij mee, is super mooi

    BeantwoordenVerwijderen