Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







vrijdag 6 januari 2012

Quiltjes voor Pi


In december overleed een vroegere vriendin van mij. Niet minder treurig. Er is een hele leuke en lieve meid verloren gegaan. Ik had voor haar 2 quiltjes gemaakt met het Pi teken, zo noemde zij zichzelf en wij haar ook natuurlijk. 1 quiltje had ik met een afscheidsbrief van mijzelf in het lokaal laten leggen waar allemaal afscheidsdingen voor haar gemaakt en neergelegd waren. Het andere quiltje had ik bij de bloemen neer gelegd. Vanmorgen sprak ik haar man en oudste dochter. Ze bedankten me voor de mooie quiltjes, ze hadden ze aan veel mensen laten zien en het was echt iets voor mij geweest om ze te maken. En dat was ook mijn bedoeling.
Daar wil ik graag mee afsluiten voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten