Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







vrijdag 13 januari 2012

Een goed begin van 2012!


De bovenste kaart heb ik nagemaakt volgens voorbeeld uit HobbyHandig nr. 162 aug./sept. 2011, blz. 6. Ik had een malletje gekocht om te proberen, waar je mee kunt snijden, embossen én prikken. Vooral dat laatste leek mij erg handig, dan hoef je niet eerst te prikken. De kaart met daarin o.a. de tekst geschreven, een goed begin van 2012, heb ik naar mijn e-mailvriending Marijke gestuurd. Verder ben ik gek op alles wat met naaimachines en fournituren te maken heeft, dus het onderste kaartje was ook snel gemaakt.

1 opmerking:

  1. ik heb weer genoten van al je mooie creaties die je op je blog hebt gezet en de bovenste kaart heeft hier een ereplaatsje, ben er heel erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen