Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







donderdag 28 april 2016

Crazy Patchwork met Lockmachine

Wat ik ook graag met mijn Lockmachine wilde doen, is Crazy Patchwork.
Ik had nog een zakje met restjes lapjes hiervoor bewaard en ben ermee aan de slag gegaan. De kleurtjes zijn misschien wat ouderwerts, maar juist geschikt om mee te proberen. Ik heb er pannenlappen van gemaakt om gelijk te gebruiken (doorgestikt met bloem).
Voor Crazy Patchwork gebruik je de lapjes goede kant op goede kant.
Met een ander proefje heb ik gemerkt dat kleinere vierkante/rechthoekige lapjes het mooist wordt. Maar te smal/klein lukt niet i.v.m. de vrij grote voet van de Lockmachine.
Ben van plan om het met 'log cabin' techniek te gaan proberen, wordt vervolgd...
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten