Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







woensdag 7 maart 2012

Kaart met aangeklede paspop

Deze kaart is nu onderweg naar mijn e-mailvriending Marijke. Ik hoop dat ze vandaag dus nog niet op mijn weblog kijkt, anders is de verrassing er een beetje af:-). De restjes schrappapier, 'post'stempel en het paspopje zijn van haar, Magnolia afdrukje had ik eerder bij mijn vriendin Judith gemaakt. Het paspopje heb ik 'aangekleed' naar een idee uit een Magnolia INK Magazine. Creatables van MD. Enne, de speld op 'het garenklosje' is idd een echte, kaart dus voorzichtig uit de envelop halen...

1 opmerking:

  1. ik was er helemaal stil van toen ik hem zag, echt zó'n geweldige kaart en ik ben er dan ook SUPERRRRR blij mee, het is een plaatje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen