Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







vrijdag 3 februari 2012

Oud en nieuw - Hardanger en scrap

Bij Euroland liep ik tevens voor een klein prijsje tegen een Hardanger Borduur-embossingmal. Aangezien ik gek ben op zulke combinatie mallen (ik moet er van mezelf ook altijd minimaal 1 kaart mee maken...) kon ik 'm niet laten liggen. Het was nog best moeilijk omdat er best veel gaatjes geprikt moesten worden en de mal steeds verschoof. Uiteindelijk heb ik de mal door de Cuttlebug gedraaid en bleef de mal uiteindelijk goed liggen op het papier zodat ik wel goed kon prikken. Na het borduren en snijden heb ik het gecombineerd met scrap. Ik vind 'm ook erg geslaagd! En de kleurtjes komen ook in het echt weer beter over dan ingescand...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten