Welkom op mijn Blog!

Welkom op mijn Blog! Ik vind het leuk om mijn creativiteit aan iedereen te laten zien & met iedereen te delen!







maandag 29 augustus 2011

Zonnetje

Vanmiddag even een blokje gemaakt met een zonnetje n.a.v. het verzoek in het Quiltnieuws juni 2011 om de redactiestand van het Quiltnieuws te versieren tijdens de Algemene Tentoonstelling in de Pieterskerk in Leiden.
Het achtergrondlapje is een stukje (18x18 cm) van een staaltje, het zonnetje zelf is van Makowerstof gemaakt en het hartje is een restje bijpassende quiltstof. Gemaakt met vlisofix en de naaimachine volgens een patroon in genoemd Quiltnieuws.
Voor de verloting van de blokken moest je een goed doel vermelden, ik heb Stichting Ambulance Wens genoemd. Dat vind ik een mooi doel. Mocht ik in de loting van de blokken zitten dan maak ik een quilt van de blokken en geef de quilt dan via Eveline (dat is de vrouw van een van mijn directeuren en doet vrijwilligerswerk voor Stichting Ambulance Wens) aan Stichting Ambulance Wens!

1 opmerking:

  1. Hé meis, ik heb weer zitten genieten van al je creaties, super mooi en wat ben je toch handig met naald en draad, dikke complimentjes,

    BeantwoordenVerwijderen